Wskaż przydawki. Jak zostały wyrażone?
twój brat ______________
talerz owoców ____________
czepek do kąpieli _____________
naszego domu _________________
trzecia lekcja ______________
czarny charakter ______________
serce z kamienia ____________________

3

Odpowiedzi

2010-02-21T13:33:57+01:00
Nie wiem czy na pewno ci oto chodziło
1twój
2owoców
3 do kąpieli
4naszego
5-
6czarny
7-
2010-02-21T13:34:51+01:00
Twój brat - twój
talerz owoców - owoców
czepek do kąpieli - do kapieli
naszego domu - naszego
trzecia lekcja - trzecia
czarny charakter - czarny
serce z kamienia - z kamienia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:40:12+01:00
Twój brat twoj przydawka okreslona imieslowem
talerz owoców
czepek do kąpieli do kompieli okreslona wyrazeniem przyimkowym
naszego domu naszego przydawka okeslona zaimkiem przymiotnym
trzecia lekcjatrzecia przydawka okreslona liczebnikiem
czarny charakter czarny przydawka okreslona przymiotnikiem
serce z kamienia z kamienia przydawka okeslona wyrazeniem przyimkowym