Odpowiedzi

2010-02-21T13:38:30+01:00
Czas trwania wycieczki 14-8=6godz
6h=360min
360min:45min=8
Odp.:Podczas wycieczki moznabyło przeprowadzić 8 lekcji przyrody. Wycieczka trwała 6 godzin
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:38:49+01:00
14godzin - 8godzin=6godzin
6godzin* 60min= 360 minut
czyli 6 godzin to inaczej 360 minut
360 min : 45 min = 8
Odp. Wycieczka trwała 6 godzin. Lekcji przyrody podczas wycieczki mogłoby być 8.