Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T15:48:23+02:00
Od 1989 roku w Polsce istnieje podział na lewicę i prawicę. Zazwyczaj jest tak że prawicą określa się tych, którzy tworzyli przed "Okrągłym Stołem" opozycję demokratyczną, a lewicą tych, którzy uczestniczyli do końca w komunistycznym reżimie.

Za partie lewicowe uznaje się Sojusz Lewicy Demokratycznej, Socjaldemokrację Polską, Unię Lewicy, Unię Pracy i Samoobronę.

W centrum sceny politycznej znajduje się natomiast Partia Demokratyczna i Polskie Stronnictwo Ludowe.

Nie da się jednoznacznie określić polskiej sceny politycznej
1 5 1
2009-10-15T17:20:20+02:00
Za partie lewicowe uznaje się Sojusz Lewicy Demokratycznej, Socjaldemokrację Polską, Unię Lewicy, Unię Pracy i Samoobronę.

W centrum sceny politycznej znajduje się natomiast Partia Demokratyczna i Polskie Stronnictwo Ludowe.

Nie da się jednoznacznie określić polskiej sceny politycznej