Przetłumacz na j. polski list od angielskiej rodziny, u której w przyszłym miesiącu sie zatrzymasz.

We`re very happy you want to stay with us in
England next month. We`d like to learn all about what you like
before you arrive. Please write to us and tell us all about you! What food do you like? Is there any food you don`t like? What`s your favourite food?

Also, please us what you`d like to do here in Londyn!
Best wishes and see you soon
Mr and Mrs Johnson
P.S Thisis a photo of us with our dog, Ruff. Please send us a photo of you!

2

Odpowiedzi

2010-02-21T13:41:01+01:00
Jestesmy bardzo szczesliwi,ze chcesz zatrzymac sie u nas w anglii w nastepnym miesiacu.
chcielibysmy sie dowiedziec co lubisz przed twoim przyjazdem. prosze napisz do nas i opowiedz nam o sobie
co lubisz jesc
czy jest jakies jedzenie ktorego nie lubisz?
jakie jest twoje ulubione jedzenie

takze poiwedz nam co chcesz robic tutaj ww londynie
pozdrawiamy i do zobacznia

ps. to jest zdjecie naszego psa, prosze przyslij nam swoje zdjecie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:46:56+01:00
Jesteśmy bardzo szczęsliwi że chcesz zatrzymać sie u nas w Angli w następnym miesiącu. Chcielibyśmy dowiedzieć sie wszystkiego o tym co lubisz przed tym jak przyjedziesz.Proszę napisz do nas i opowiedz nam wszytsko o sobie. Jakie jedzienie lubisz? Czy jest jakies jedzenie którego nie lubisz? jakie jest twoje nejlepsze jedzenie?
I rownież proisze napisz co chcialbys tu w Londynie robic!
Pozdrawiamy i do zobaczenia wkrótce
Pan I pani Johnson
P.S To jest nasze zdjecie z naszym psem Ruffem. Prosimy przyslij nam swoje zdjecie