Odpowiedzi

2010-02-21T13:42:53+01:00
A)3a+(-6)
b)-4x+(-4y)
c)5x+(-5)
d)-a+3a²
e)7t+(-14s)+(-7)
f)a+(-2b)+½
g)2m²+3m
h)6pr+(-15p²)+(-3p)
i)2x²y+(-3xy²)+5xy
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:45:02+01:00
A) 3(a-2)=3a-6
b) -4(x+y)=-4x-4y
c) -5(-x+1)=5x-5
d) -3a(⅓ -a)= -a+3a²
e) (t-2s-1)*7=7t-14s-7
f) ½(2a-4b+1)=a-2b+½
g) m(2m+3)=2m²+3m
h) 3p(2r_5p-1)=6pr-15p²-3p
i) xy(2x-3y+5)=2x²y-3xy²+5xy
29 4 29