Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:45:20+01:00
Wypisz po 10 ujść rzek w formie delty i lejka, bardzo prosze o odpowiedź ;-)

Ujścia deltowate:
Ganges połączony z Brahmaputrą
Missisipi
Orinoko
Nil
Wołga
Pad
Rodan
Terek
Wisła
Dunaj

Ujścia lejkowate
Zatoka Świętego Wawrzyńca
ujście Garonny
ujście Loary
ujście Tamizy
Zatoka Chesapeake
La Plata
ujście Tagu
ujście Sekwany
ujście Gambii
ujście Łaby
7 4 7
2010-02-21T13:47:44+01:00
Delta
NIl
Wisła
Ganges
Missisipi
Orinoko
Dunaj
Wołga,
Niger.
Terek
Pad

lejkowe
Odra
Ren
Sekwana
Ebro
tybet
Tag
Garonn
La Plat
3 3 3
2010-02-21T13:50:13+01:00
Esturaium:
Ujście Loary
Ujście Tamizy
Ujście Tagu
Ujście Sekwany
Ujście Gambii
Ujście Łaby
Ujście Św Wawrzynca
Ujście Garonna
Ujście Humber
Ujście Rokel
Delty tworzą
Wisła
Nil
Ganges
Missisipi
Orinoko
Pad
Rodan
Dunaj
Niger
Huang He
6 4 6