Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:48:40+01:00
1.Kryzys finansowy(spowodowany m.in.potrzebą utrzymania armii).
2.Bunty niewolników, mieszkańców poszczególnych prowincji.
3.Rządzenie tak potężnym krajem jak imperium rzymskie nie było łatwe; wielu cesarzy nie posiadało talentu rządzenia, wielu było szalonych, okrutnych.
4.395r.-podział imperium na dwie części: zachodniorzymskie i wschodniorzymskie(Bizancjum) osłabiło państwo pod każdym względem np. militarnym.
5.Najazdy barbarzyńców m.in. Hunów i plemion germańskich.
6.476r.-upadek Rzymu-koniec starożytności-początek średniowiecza.
Liczę na naj.
11 4 11
2010-02-21T13:51:20+01:00
1.Najazdy barbarzyńców na tereny Rzymskie
2.Barbarzyńcy zajmują po kawałku tereny Rzymskie.
3.Za duże Imperium
4.Bunt mieszkańców Rzymu
5.Śmierć Juliusza Cezara

Proszę o najlepsze a jak nie zrozumiałem tematu to nie zgłaszaj błędnej odpowiedzi plis
12 3 12