Odpowiedzi

2010-02-21T13:51:03+01:00
Zima nie daje za wygraną,
a wielu z nas tęskni za zieloną trawą,
świergotem ptaków i ciepłym słońcem.
Każdy chce wiosne,kazdy chce wiosne .
więc niech przybywa duzymi krokami.
by dzieci byly z wesolymi minami ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:04:37+01:00
Zima nie daje za wygraną,
a wielu z nas tęskni za zieloną trawą,
swiergotem ptaków i ciepłym słońcem.
Każdy się zastanawia nad zimy końcem,
lecz wiosny nie widać,nie słychać,ani czuć.
Wiosno prosimy Cie wróć!
Nie ma to jak świecące słoneczko,zielona trawa,
podczas tej pory roku wtedy jest dopiero zabawa.
Zima jest piękna,lecz wiosna piękniejsza
i oczywiście dużo cieplejsza.
Pachnące,kwitnące kwiaty i słonko wysoko świecące
to jest to czego nam potrzeba,
i oczywiście niebieściutkiego oraz bez chmur nieba.
Wiosna sprawia że jesteśmy radośni,
dlatego czekamy aż wreszcie zagości.

mam nadzieje że się jako tako podoba:)





2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T14:09:05+01:00
Zima nie daje za wygraną,
a wielu z nas tęskni za zieloną trawą,
czekamy na słońce świecące
i ptaki świegoczące.
Dłuży się już nam krajobraz biały,
każdy chce wiosnę - czy duży, czy mały!
Czapki i szaliki już się znudziły,
a ptaki dawno rozbudziły.
Już swe piórka stroszą,
do nowych gniazdek panie proszą.
Niech bardzo głośno śpiewają
i Panią Wiosnę do nas zapraszają!