Odpowiedzi

2010-02-21T13:50:00+01:00
Lifebelt-koło ratunkowe
performance-
playwright-dramaturg
roof-dach
by-być
finallyfor-
later-później
until-do, dopóki nie
when-kiedy,gdy
after-po, potem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:50:02+01:00
1. pas ratunkowy
2. wydajność
3. dramaturg
4. dach
5. przez
6. ostatecznie dla ...
7. później
8. do
9. kiedy
10. po
2010-02-21T13:54:14+01:00
Lifebelt- koło ratunkowe
performance-wykonanie
playwright-dramaturg
roof- dach
by- przez
finallyfor- kończąc dla
later- później
unitl - dopiero
when - kiedy
after- po