Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:51:28+01:00
Shrek był średniego wzrostu, grubym, zielonoskórym ogrem. Miał dwa, chude odstające uszy. Dwa oczy, ręce i nogi. Zawsze miał na sobie brązową, skórzaną kamizelkę, buty i białe spodnie z szelkami.
2010-02-21T14:24:09+01:00
Shrek przypomina zielonego potwora.Jest cały zielony nie myje się ma odstające uszy.Shrek w środku jest miły pomocny każdemu nawet jeśli poświeca sie swoim życiem. Jest mądry jak na ogra lubi bardzo prywatność.