Odpowiedzi

2010-02-21T13:55:38+01:00
Zależy dla kogo bo dla kogoś z miasta jest to śmieszne i wstydliwe ale dla człowieka ktory mieszka na wsi nie jest to wstydliwe
licze na najlepsze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:57:13+01:00
Według mnie mowa wiejska nie jest hańbą. Każdy człowiek ma prawo wybierać mowę którą będzie się posługiwał .
1 5 1
2010-02-21T14:00:36+01:00
Młodziez XXI wieku oczywiscie wyśmiałaby każdą osobę posługująca sie gwarą. W miastach rzadko kiedy słyszy sie rożnego rodzaju zaciągania. Jednakże zauwazymy,ze tak tworzył sie nasz język ojczysty. "Bogurodzica" była pierwszym hymnem narodowym, chociaz posiada dziwny jezyk każdy polak powinien byc z tego dumny , poniewaz ukazuje ona na jakim etapie był nasz jezyk w XIIIw. Dlatego też uwazam,ze powinnismy byc dumni z jezyka , którym posługują sie ludzie na śląsku, czy wsiach,poniewaz jest to inny styl
1 5 1