Odpowiedzi

2010-02-21T13:54:58+01:00
Raczej się spotykamy z nietolerancją. Przecież ile ludzi nie toleruje Afro-amerykaninów, wyznawców innej wiary, ludzi innej rasy...
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T14:00:07+01:00
Moim zdaniem we współczesnym świecie można zaobserwować oznaki nietolerancji. Uargumentuję moje zdanie na kilku przykładach. Możemy zobaczyć ilu ludzi nie toleruje ludzi innych ras,np. murzynów. Coraz więcej ludzi opowiada się po stronie rasistowskiej, "broniąc" Polski. Niektórzy są nawet za kolor skóry,wzrost,wagę czy inną wyznawaną religię zabić. Ostatnio słyszałam nawet, że w innym kraju w przeciągu 3 dni zabito 4 chrześcijan. Aż nie można uwierzyć , że w ludziach budzi się taka nietolerancja. Niestety na siłę nie zmienimy całego świata..

nie z neta ; ))