Określ rodzaj zdań złożonych podrzędnie okolicznikowych.
a) Pojedziemy tam, gdzie jeszcze nigdy nie byliśmy.
b) Zapada już zmrok, gdy turyści dotarli do schroniska.
c) Wyszedłem na chwilę, aby odetchnąć świeżym powietrzem.
d) Morze burzyło się, ponieważ przypływ wzbierał.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T13:56:16+01:00
A) miejsca
b) czasu
c) celu
d) przyczyny
1 5 1
2010-02-21T13:56:30+01:00
A) miejsca
b) czasu
c) celu
d) przyczyny

Licze na naj.
1 5 1