Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T13:58:33+01:00
Kiedy taka plucha,
Każdy wiosny szuka:
Wiosno, odwiedź nas serdecznie,
My czekamy bardzo grzecznie!


Daj nam kwiatki no i ptaszki,
Słoneczko i kolorowe apaszki!
Daj nam małe śnieżyczki,
Ładniejsze niż różyczki.

Przybądź jak najprędzej,
Bo na ciebie czekamy
I Cię gorąco pozdrawiamy,
Damy Ci szarlotkę mamy!
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:02:45+01:00
Wiosno ty moja jedyna
przybądż do nas
weź zime my jej
już nie chcemy


bałwany już się nam znudziły
sanki się zepsuły
zima już odebrała nam
całą biel

wiosno przybądź jak najszybciej
daj nam przypomnieć jak pachną kwiaty
daj nam posłuchać śpiewów ptaków
przybądź do nas
prosimy ciebie
2 4 2
2010-02-21T14:03:30+01:00
Gdy się do życia
wiosną świat budzi,
przyroda pisze
apel do ludzi:

- To my, rośliny!
- To my, zwierzęta!
O naszym zdrowiu
nikt nie pamięta?

Trujące ścieki,
trujące dymy,
bez tlenu rzeki...
...My się dusimy!

A gdy umrzemy
w trującym brudzie,
na martwej ziemi
zginą też ludzie!

Chcemy żyć z wami
w zgodzie, przyjaźni,
niechaj nie zabraknie
wam wyobraźni!

Tęczowy motyl
nad łąką lata,
pająk misternie
sieć swą uplata.

Patrzcie, jak pięknie
w lesie, w ogrodzie!
Ile jest życia
w ziemi i w wodzie!

I ty, (Pierwszaku, tutaj wpisz swoją klasę:P )
oszczędzaj wodę,
nie niszcz i nie śmieć.
DBAJ O PRZYRODĘ!


Sama wymyślałam licze na naj... ;))
2 1 2