Odpowiedzi

2010-02-21T13:56:27+01:00
Chronią je przed wilgocią i zimnem.A poza tym niektóre pióra służą do latania.Jak np.lotki,albo sterówki.
2 3 2
2010-02-21T13:57:35+01:00
Ułatwiają latanie
chronią przed chłodem inaczej ptaki by zamarzły
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:16:27+01:00
- ubarwienie piór pełni role ochronną przed drapieżnikami
- izolacja pomaga w utrzymaniu stałej temperatury
- dzięki przekształceniu kończyn przednich w skrzydła ptaki mogą latać
- Chronią go przed ciepłem, zimnem
2 3 2