Odpowiedzi

2010-02-21T14:14:36+01:00
W wierze chrześcijańskiej trudne jest zrozumienie głębszych zasad tej wiary, jak np. historia Chrześcijan, która tak wpłynęła na tworzenie Biblii.
2010-02-21T14:16:35+01:00
Według mnie w wierze chrześcijańskiej trudne jest same wytrwanie i nie danie się oprzeć pokusom, ponieważ jest wiele okazji aby im ulec. Na wszelkiego rodzaju imprezach bardzo łatwo jest złamać któreś z przykazań. Dla wielu osób trudne są takie drobiazgi jak np. modlitwa wieczorna i poranna czy też pójście do kościoła w niedziele i święta.
Przepraszam, że tak mało.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T14:17:05+01:00
Wiara chrzescijasnska jest o tyle trudna poiewaz nie widzielismy nigdy Boga .
Znamy go tylko z opowiesci innych lub poprzez znaki widzialne przekazywane z pokolenia na pokolenie.
historia glosi iz Jezus umarl za nasze grzechy , orazze zmartywchwstal 3 dni po smierci .
My jako ludzie nie dowiezamy ze tak moglo byc .
lecz tak naprawde to sa widzialne znaki ktore zapeniaja nas o istnieniu Jezusa .
trudno jest nam wierzyc w cos czego nie widzielismy naprawde nie dowierzamy ze to włąsnie mogło kiedyś tak być , nasza podswiadomosc tego nie pojmuje.
czlowiekowi bardzo jest trudno zyc wwierze chrzesciajasnkiej poniewaz ,aby zyc w wierze musimy przestrzegac przykazan , ktore zostawił nam Bog.
wiekszość osób tego nie robi . Jest kuszona przez diabla , do czynienia zła.
Ludzie bardzo czesto ulegaja tym pokusom .


prosze o naj:)