Odpowiedzi

2010-02-21T14:03:39+01:00
- brak zapasów, lekarstw, amunicji
- brak dostatecznej ilości wojska
- małe obeznanie w terenie
-brak środków finansowych
- brak pomocy ze strony innych państw
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:04:12+01:00
Zadecydowało o tym wymiar totalitarny II wojny światowej czyli niszczenie wszystkiego bez względu na straty wroga. Okupanci nie liczyli się z żadnymi normami humanitarnymi niszczyli wszystko szpitale, domy, urzędy atakowali bezbronnych obywateli. Zadecydowały też o tym wynalazki XX w. lepsze wyposażenie wojskowe lepsza technologia pozwalała dokonywac coraz większych zniszczeń.