Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T15:55:45+02:00
# fermentacja alkoholowa
# fermentacja cytrynowa
# fermentacja masłowa
# fermentacja mlekowa
# fermentacja mannitowa (zwana też "śluzową" lub "gumową")
# fermentacja metanowa
# fermentacja octowa (fermentacja tlenowa)
# fermentacja propionowa
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-15T15:56:03+02:00
Fermentacja alkoholowa
Fermentacja drożdży


Tylko tyle przychodzi mi do głowy :)

Proszę ;P
1 5 1
2009-10-15T17:44:05+02:00
Fermentacja alkoholowa
Fermentacja drożdży
Fermentacja mlekowa
Fermentacja masłowa
Fermentacja cytrynowa