Odpowiedzi

2010-02-21T14:02:34+01:00
Nagonasienne:
sosna zwyczajna
świerk pospolity
jodła pospolita
jałowiec pospolitycis pospolity
miłorząb dwuklapowy


okrytonasienne:
trawa
owies
porzeczka
malina
truskawki
marchew
jabłoń
grusza
róża
dąb

pomogłam???
12 3 12
2010-02-21T14:06:52+01:00
Nagonasienne
1 sosna pospolita
2 cis pospolity
3 sosna limba
4 świerk
5 modrzew
6 jedlica
7 miłorzab
8 jałowiec
9 daglezja
10 tuja

okrytonasienne
1 tulipan
2 storczyk
3 róza
4 konwalia
5 tulipanowiec
6 magnolia
7 klon
8 buk
9 lipa
10 jaśmin
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:09:56+01:00
Nagnasienne-modrzew, sosna pospolita, sosna czarna,świerk pospolity , świerk biały, jodła, jodła jednobarwna, jodła koreańska, jałowiec pospolity, żywotnik zachodni,świerk kłujący.
okrytonasienne-klon, lipa, maliny, dąb, grab, jawor, brzoza , leszczyna,buk, jesion,orzech , topola,wierzba,
Dałam ci więcej wiec wybierz sobie te co znasz
19 4 19