Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:05:52+01:00
Carful- carefully - bezpiecznie
easy -easily - łatwo
hard-hardly - ledwie
lord guiet early- nie kojarze czegoś takiego
guick-quicklly - szybko
slow-slowly -wolno
fast- fastly - szybko
1 5 1
2010-02-21T14:07:45+01:00
Carful- carrefully- ostroznie
easy - easier - łatwiej
hard- hardly - ledwie
guick- quickly-
slow- slowly- wolniej
fast - faster - szybciej
sorkie, ale tego lord guiet early nie wiedziałam... wiesz o tym mało sie uczyłąm