Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:11:37+01:00
Zabytki:
* Aleja Sfinksów
* Biblioteka z Nag Hammadi
* Deir el-Bahari
* Deir el-Medina
* Egipski skryba
* Kamień z Palermo
* Kamień z Rosetty
* Kolosy Memnona
* Komora grobowa
* Lista z Abydos
* Mumia Dżed-Amonet-ius-anch
* Obelisk Teodozjusza
* Obeliski w Rzymie
* Ostrakon
* Paleta Narmera
* Sfinks
* Skrytka DB-320
* Stela Głodu z Sehel
* Stela Merenptaha
* Tablica z Sakkary
* Teby Zachodnie
* Wielki Sfinks
* Wiszący Kościół
P.S. Pisząc to możesz także wykorzystać informacje z Wikipedii wystarczy wpisać tylko Egipt i masz dużo w dziale Turystyka:D
2 5 2
2010-02-21T14:13:27+01:00
Zwiedzanie: piramida Cherfena w Gizie
światynie w Abu simbel
hatszepsut- swiatynia
kanał suaski zabytki pobyt nad morzem czerwonym rózne miejsca wypoczynkowe
1 5 1
2010-02-21T14:15:45+01:00
-Piramidy W Gizie
-Kair:Muzeum Egipskie, Kair muzułmański, Stary Kair i Cytadela
-Dolina Królów
-Świątynie w Karnaku
-File
-Abu Simbel
-Oaza Siwa
-Aleksandria: owoce morza, kawiarnie, cukiernie , katakumby Kom aszSzukqafa
-Architektura w stylu delty w Rosetcie
-Kanał Sueski
-Góra Synaj i Klasztor św. Katarzyny




2 3 2