Witam mam takie zadanie.

Ułóż zdania rozwinięte które nie są definicjami z następującymi sformułowaniami

1.Fatalizm
2.Fatalista
3.Fatalny bład
4.Fatalne zauroczenie
5.Fatalnie pisać
6.Fatalna opinia
7.Fatalna liczba

Czyli razem 7 zdań.

Proszę o szybkie rozwiązanie.

3

Odpowiedzi

2010-02-21T14:06:36+01:00
1. Moje życie to fatalizm.
2. Mój kuzyn to fatalista.
3. Na teście popełniłam taki fatalny błąd.
4. Dlaczego to mnie zawsze spotyka fatalne zauroczenie.
5. Zapisz się na jakieś lekcje pisma bo fatalnie piszesz.
6. Czytałam dziś w gazecie fatalną opinię dla mojej restauracji.
7. 13 to taka fatalna liczba, bo ciągle przynosi mi pecha.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:09:46+01:00
1.Fatalizm to najgorsze co moze byc na swiecie, niszczy ludzi i ich marzenia
2. Nie jestem fatalista, poniewaz mam wolna wole.
3.Ostatnio popelnilam fatalny blad, gdyym sie dluzej zastanowila bym go nie zrobila
4.Moja kolezanka fatalnie zauroczyla sie w jedym chlopak i przez niego musi cierpiec
5. Moja siostra fatalnie pisze wypracowania i ciagle musze jej pomogac w tym
6.W szkole krazy o mnie fatalna opinia, ale ja nie wiem dla czego
7.Moja fatalna liczba jest 7, zawsze przynosi mi pecha
8 3 8
2010-02-21T14:13:15+01:00
1. od tygodnia przesladuje mnie fatalizm
2. mój kolega to prawdziwy fatalista
3.zjedzenie zbyt dużej ilości słodyczy to fatalny błąd
4.zakochanie się w idolu to fatale zauroczenie
5.moja siostra fatalnie pisze wypracowania
6. osoby niechlujne mają zwykle fatalną opinię
7.13 jest uważana za fatalną liczbe