Odpowiedzi

2010-02-21T14:07:40+01:00
Ogłoszenie
Zaginęła papuga. wabi się nelly i reaguje na swoje imię. zniknęła 12. 02.2010. kto znajdzie nelly otrzyma wysokie wynagrodzenie.
mój telefon 1234567809
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:09:13+01:00
Ogłoszenie
Dnia 20 lutego zaginęła papuga.Jest koloru czerwono-pomarańczowego.Jesli ktoś ją znajdzie prosze zadzwonić pod ten nr..............Znalazcy będzie przyznana nagroda.
(imie)
2 5 2