ZAPISZ W POSTACI JEDEJ POTĘGI (ps. prosze o rozpisanie, nie podanie wyniku od razu bez obliczeń)
a) 17⁸x 17⁻²=
b) 8⁹: 8⁻⁴=
c) (5⁷)³=
d) 0,5⁷:0,5⁻³=
e) 4⁷x 2⁵=
f) 0,25⁷: 4⁻²
i) 4⁶: 3¹²=
j) (2⁵:8⁶)¹⁷=

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-15T16:00:51+02:00
A) 17⁸x 17⁻²= 17 do 6
b) 8⁹: 8⁻⁴= 8 do 12
c) (5⁷)³= 5 do 21
d) 0,5⁷:0,5⁻³= 0,5 do 10
e) 4⁷x 2⁵= 2 do 13 *2
f) 0,25⁷: 4⁻²= 0,25 do 9 *
i) 4⁶: 3¹²= 4/3
j) (2⁵:8⁶)¹⁷=2/8 do 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T16:08:00+02:00
A) 17⁸x 17⁻²=17⁸⁺(⁻²)=17⁶
b) 8⁹: 8⁻⁴=8⁹⁻⁻⁴=8¹³
c) (5⁷)³=5⁷°³=5²¹
d) 0,5⁷:0,5⁻³=0,5¹⁰
e) 4⁷x 2⁵=(2²)⁷×2⁵= 2¹⁴×2⁵= 2¹⁹
f) 0,25⁷: 4⁻²=(¼)⁷:(¼)²=(¼)⁵=4⁻⁵
i) 4⁶: 3¹²=
j) (2⁵:8⁶)¹⁷=[2⁵:(2³)⁶]¹⁷=(2⁵:2¹⁸)¹⁷=(2⁻¹³)¹⁷=2²²¹