Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:15:14+01:00
WESTERPLATTE 1-7 września 1939 r.

WIZNA 8-10 września 1939 r.

WARSZAWA 8-27 września 1939 r.
14 4 14
2010-02-21T14:17:47+01:00
Bitwa pod Bzura
Bitwa o Łowicz
Bitwa pod Kockiem
12 3 12
2010-02-21T14:18:30+01:00
1. Bitwa pod Westerplate ( 1 września 1939 )
2. Bitwa pod Bzdura
3 Bitwa pod Brzescem ( 17 września )

Według mnie to są jedne z ważniejszych bitw
możesz tez dodać
4. Bitwa pod Warszawa ( 28 września )
9 4 9