Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T14:24:56+01:00
P=8*12=96
a=12:2=6
b=8*2=16

P=6*16=96
pole sie nie zmieni
2010-02-21T14:25:32+01:00
12:2=6cm
8*2=12 cm

p1= 8*12 = 96cm2
p2= Pole po zmianie = 6*12 = 72cm2


96cm2-72cm2=24cm2

odp : Pole zmniejszy się o 24 cm2 :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:28:02+01:00
A= 8 cm - szerokość
b= 12 cm - długość
Pp= 8 cm * 12 cm
Pp= 96 cm kwadratowych

Długość zmniejszy się o połowę:
12cm / 2 = 6 cm

Szerokość zwiększy sie dwukrotnie:
8 cm * 2 = 16 cm

Pole prostokąta po zmianie:
Pp= 6 cm * 16 cm
Pp= 96 cm kwadratowych

Odp: Pole prostokąta się nie zmienia.