Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:24:40+01:00
09. - 30 dni
10. - 31 dni
11. - 30 dni
12. - 31 dni
01. - 31 dni
02. - 29 dni
03. - 31 dni
04. - 30 dni
razem - 243 dni
243 x 0.25 = 60,75
odp. / 60 zł 75 groszy
1 1 1
2010-02-21T19:29:47+01:00
09 - 30 dni
10 - 31 dni
11 - 30 dni
12 - 31 dni
01 - 31 dni
02 - 29 dni
03- 31 dni
suma - 243 dni
243 * 0,25 = 60,75
Odp.: Ta kwota to 60 złoty i 75 groszy .
1 1 1