Odpowiedzi

2010-02-21T14:29:59+01:00
Ortofrafcznym - wyrazy poprawne ortograficznie
Bliskoznacznym - wyrazy bliskoznaczne ( czyli np. Pan i Bog) do szukanego wyrazu
J. Polskiego - znaczenia polskich slow
Wyrazow obcych - tlumaczenia wyrazow z j. polskiego na obcy, i odwrotnie
frazeologizmow - zwiazki frazeologiczne do szukanego wyrazu
14 3 14
2010-02-21T14:30:16+01:00
1)jak nie wiemy jak napisać jakiegoś słowa
2)słowa o podobnym znaczeniu
3)jak napisać słowa tak żeby były o poprawnej polszczyźnie
4)słowa które są mało znane
5)jak poprawnie mówić i pisać po polsku
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:31:03+01:00
Ortograficznym - zasady poprawnej pisowni.

bliskoznacznym - synonimy(wyrazy mające podobne znaczenie).

j. polskiego - można sprawdzić znaczenie wyrazów istniejących w j. polskim, aby można było je poprawnie użyć w zdaniu.

wyrazów obcych - znaczenie wyrazów obcojęzycznych.

frazeologicznym - można odnaleźć znaczenie związków frazeologicznych(związki frazeologiczne to związki o stałej łączliwości i tylko w takiej formie mają poprawne znaczenie, nie wolno ich przestawiać, odmieniać, ani zastępować innymi wyrazami, najczęściej pochodzą z Biblii lub mitologi np. Kainowe znamię).

Na pewno jest dobrze:D
21 4 21