Jak długo trwa film animowany?Co trwa dłuzej reporttaż z paryza czy magazyn mucyczny?
O ile dłuzej trwa komedia sensacyjna od serjalu?
czy kaseta wideo mająca 210min wystarczy na nagranie filmu nadawanego na zyczenie telewidzów i komedii sensacyjnej??
Od 7;40 do 10;15-film animowany
od 10;15do10;25-wiadomosci
od 10;25do 12;10serjal
od12;10do13;05-magazyn muzyczny
od 13;05 do 15;00-program edukacyjny
od 15;00 do 16;35-film na zyczenie
od 16;35 do 17;10-reportaż z Paryża
od 17;10 do 19;05-komedja sensacyjna

Prosze z obliczeniami;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:41:30+01:00

Od 7;40 do 10;15-film animowany -> 20 min do 8:00 + 60 min do 9:00 + 60 min do 10:00 + 15 min po 10:00 łącznie 155 min
od 10;15do10;25-wiadomosci -> 10 min
od 10;25do 12;10serjal -> 35 min + 60 min + 10 min = 105 min
od12;10do13;05-magazyn muzyczny -> 50 min + 5 min = 55 min
od 13;05 do 15;00-program edukacyjny 55 min + 60 min = 115 min
od 15;00 do 16;35-film na zyczenie -> 60 min + 35 min = 95 min
od 16;35 do 17;10-reportaż z Paryża -> 25 min + 10 min = 35 min
od 17;10 do 19;05-komedja sensacyjna -> 50 min + 60 min + 5 min = 115 min

Odp
Jak długo trwa film animowany? łącznie 155 min

Co trwa dłuzej reporttaż z paryza czy magazyn mucyczny?
- reportaż - 35 min
- mag. muz. - 55 min więc dłużej trwa mag. muzyczny

O ile dłuzej trwa komedia sensacyjna od serjalu?
- komedia - 115 min
- serial - 105 min
115-105 = 10 min więc komedia trwa dłużej o 10 min.

czy kaseta wideo mająca 210min wystarczy na nagranie filmu nadawanego na zyczenie telewidzów i komedii sensacyjnej??
- film na życzenie - 95 min
- komedia - 115 min
95 + 115 = 210 min czyli dokładnie tyle ile trwa kaseta więc wystarczy jej na nagranie obu programów.

Proszę :)
2 5 2
2010-02-21T14:41:37+01:00
2h35min trwa serial animowany, reportaż 35min, magazyn muzyczny 55min(magazyn trwa dłużej), komedia sensacyjna 1h55min serial 35min ( o 1h20minut) film na życzenie 1h35min (95min)komedia 1h55min(115min) czyli razem to jest 210minut czyli starczy kaseta
2010-02-21T14:44:56+01:00
Film animowany:2h35min
reportaż z Paryża 35mina magazyn muzyczny 55min
komedia sensacyjna 1h55min a serial 1h45min
1h55min-1h45min=10min
Komedia sensacyjna trwa 10min dłużej niż serial.

kaseta 210min=3h30min
film na życzenie 1h35min
komedia sensacyjna 1h55min
1h35min+1h55min=3h30min
Kaseta 210minutowa starczy na nagranie obydwóch filmów