Odpowiedzi

2010-02-21T14:31:21+01:00
Droga dyrekcjo !

Piszę list w intencji szkolnej dokładnie dyskotekowej.
Cała moja klasa bardzo prosi całą dyrekcję o przedłużenie dyskotek do 23.00.Nie jesteśmy już małymi dziećmi i możemy dłużej się bawić
Myślę że wypali mój plan i moich rówieśników


uczeń 6C Jurek
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Maab
  • Początkujący
2010-02-21T14:41:25+01:00
Warszawa, 21.02.2010r.
Wasze dane

Do Dyrektora
X LO w Warszawie
ul Piękna 89

PODANIE

Uprzejmie prosimy o przedłużenie szkolnych dyskotek do godziny 23:00. Prośbę swoją motywujemy tym, że zachowanie naszej klasy na dyskotekach jest nienaganne, nigdy nie było na nas skarg zarówno ze strony nauczycieli, jak i mieszkańców pobliskich domów.
Jednocześnię pragniemy zwrócić uwagę, że frekwencja na zajęciach następnego dnia po dyskotece nie zmniejsza się, z czego wynika, że zabawy do późna nie przeszkadzają nam w sumiennym przychodzeniu do szkoły.
Prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej prośby,

Podpisy
7 4 7