Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T17:09:56+02:00
BrzydUla jest to serial komediowo/obyczajowy.
Główną bohaterką jest Ula Cieplak która zakochała się w swoim pracodawcy Marku. On jednak ma narzeczoną Paulinę lecz wspólnie ze swoim przyjacielem postanawiają zabawić się Ulą.
Ich zabawa ma polegać na tym że Marek ma ją uwieść i rzucić lecz on naprawdę się w niej zakochuje i odwołuje z tego powodu ślub z Pauliną . Ula jednak od momentu gdy wydało się że Marek sie nią bawił nie potrafi mu zaufać .
Moim zdaniem serial ten jest ciekawy i długo trzyma w napięci. Wszyscy aktorzy grają naturalnie i bardzo wczuwają się w rolę . Jednym słowem ten film jest świetny.
2009-10-15T17:15:14+02:00
Glowna bohatrerka filmu pt brzydulka jest ula cieplak ma ona szczescie poniewaz ma dobra prace dobrze zyje z szefem ma brata i siostre ktorzy sa mlodsi pomaga swojemu tacie