Odpowiedzi

2010-02-21T14:45:30+01:00
3x4=12cm²
3x20=60cm²
Ppp=12cm²x2+60cm²x4=264cm²
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:49:28+01:00
A= 3cm
b= 0.2 dm = 2 cm
c= 4cm
Pc= 2ac + 2bc + 2ab = 2*3cm*4cm + 2*2cm*4cm + 2*3cm*2cm=
=24 cm2+16cm2+12cm2= 52cm2
Odp. Pole powierzchni prostopadlościanu wynosi 52cm2.
1 5 1
  • mmmo
  • Rozwiązujący
2010-02-21T14:50:11+01:00
Pc=2Pp+Pb
Pc=2*(2razy3)=2 razy 6=12+ 4*(3 razy4)
Pc=12 dodać48=50cm kwadratowych
1 5 1