Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:45:26+01:00
A=8cm
V=a*a*a
V=8cm*8cm*8cm
V=512cm³

a=19dm
V=19dm*19dm*19dm
V=6859dm³

a=7,1cm
V=7,1cm*7,1cm*7,1cm
V=357,911cm³

a=20m
V=20m*20m*20m=8000m³
2 3 2
2010-02-21T14:46:23+01:00
A) 8cm×8cm×8cm= 512cm³
b) 19dm×19dm×19dm= 6859dm ³
c)7,1cm ×7,1cm×7,1cm= 357,911 cm³
d) 20m×20m×20m= 8000m³
2010-02-21T14:46:32+01:00
V=a³
a)8cm
V=(8cm)³=512cm³
b)
19dm
V=(19dm)³=6859dm³
c)7,1cm
V=(7,1cm)³=357,911cm³

d)20m
V=(20m)³=8000m³