Wykreśl wyrazy tak,aby powstały zdania prawdziwe.
Człowiek podobnie jak inne kręgowce ma szkielet zewnętrzny/wewnętrzny.Nie wszystkie/wszystkie kości w ciele człowieka uczestniczą w poruszaniu się.Najdłuższa kość w ciele człowieka to kość udowa/piszczelowa,która jest składnikiem szkieletu osiowego/kończyn.Obręcz miednicza/barkowa łączy kończyny dolne z kręgosłupem.

3

Odpowiedzi

2010-02-21T14:48:55+01:00
Wewnętrzny; Nie wszystkie ; Udowa ; kończyn; Miednicza
90 4 90
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:55:16+01:00
Człowiek podobnie jak inne kręgowce ma szkielet wewnętrzny. Nie wszystkie koście w ciele człowieka uczestniczą w poruszaniu się.Najdłuższa kość w ciele człowieka to kość udowa, która jest składnikiem szkieletu kończyn. Obręcz miednicza łączy kończyny dolne z kręgosłupem.
274 3 274
2010-02-21T14:58:06+01:00
Człowiek podobnie jak inne kręgowce ma szkielet wewnętrzny.Wszystkie kości w ciele człowieka uczestniczą w poruszaniu się.Najdłuższa kość w ciele człowieka to kość udowa,która jest składnikiem szkieletu kończyn.Obręcz miednicza łączy kończyny dolne z kręgosłupem.

Tak mi się wydaje, że jest dobrze ;d
182 4 182