Odpowiedzi

2009-10-15T17:40:44+02:00
Ponieważ Niemcy właśnie przez akcję małego sabotażu nie byli już tacy pewni siebie , o to właśnie chodziło Polakom żeby ośmieszyć naród niemiecki oraz dodać otuchy <nadziei> polskiemu narodowi , aby uwierzył, że mogli jeszcze wygrać ta wojnę,że wszystko jeszcze mogło potoczyć się zupełnie inaczej .
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:04:00+02:00
Polacy starali się, aby naród nie tracił nadziei - "Niech żywi nie tracą nadziei". W akcjach małego sabotażu starano się przede wszystkim ukazać światełko ["światełko jakieś błyska w chmurze"], że nie wszystko jest stracone, że jest jeszcze szansa, że pokonamy okupanta. Ponadto za wszelką cenę starano się, żeby Polaków nie opuszczały pozytywne nastroje i optymistyczne patrzenie w przyszłość. Niemcy mieli być ośmieszani, przez co mogli się wydawać słabsi i bezradniejsi, bo skoro nie mogli sobie poradzić z kimś kto pisze po murze to czy mogliby sobie poradzić z powstańcami? Ale myślę, że przede wszystkim akcje Małego Sabotażu miały ośmieszać i uwłaczać godności Niemców, którzy byli pyszni i pewni siebie.
7 4 7