Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:50:57+01:00
" Wymagajcie od siebie, chociażby od was nie wymagali "
15 4 15
2010-02-21T14:52:32+01:00
"Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze ziemi!"
"Bóg jest miłością"
"Do końca ich umiłował"
"Bogu dziękujcie, Ducha nie gaście"
"Pokój Tobie, Polsko! Ojczyzno Moja!"

Tyle wiem ;)
13 4 13
2010-02-21T15:09:14+01:00
Niech wstąpi duch Twój ! Niech wstąpi duch Twój ! I odnowi oblicze ziemi ! Tej ziemi!!! To są niezapomniane słowa
13 4 13