Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:30:26+01:00
1.pragnę umocnić swoją wiarę na drodze dojrzałości chrześcijańskiej.
2.stanę się lepszym członkiem Kościoła w którym jest obecny Duch Święty
3.przyjęcie Sakramentu Bierzmowania będzie obietnicą złożoną Bogu obietnicą życia według wiary, zachowaniu na co dzień przykazań Dekalogu, poszerzenia i pogłębienia mojej wiary religijnej

jak to jakoś ulozysz bedzie dobrze;)
3 4 3
2010-02-21T15:42:59+01:00
W liście który chcesz napisać, wyjaścin dla czego chcesz wziąść jakieś imię (3). Wyjaśnij że chciałbyś poszerzać horyzont swojej wiary. Pragniesz przyjąć ducha świętego.
2010-02-21T17:15:45+01:00
Chcesz przyjąć sakrament bierzmowania,ponieważ on pomoże Ci zbliżyć sie do Boga,lepiej go poznać,umocnić swą wiarę w jego.