Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T14:55:46+01:00
(ryby, karas sledz
płazy traszka ropucha
, gady, jaszczurka zółw
ptaki, gołab sikorka
ssaki)mysz słon

1 5 1
2010-02-21T14:58:00+01:00
Ryby; karaś śledź
płazy;ropucha żółw
gady;jaszczurka
ptaki;traszka sikorka gołąb
ssaki;mysz słoń
2010-02-21T14:58:34+01:00
Ryby: karaś, śledź
płazy: traszka, ropucha
gady: jaszczurka, żółw
ptaki: gołąb, sikorka
ssaki: mysz, słoń