Odpowiedzi

2010-02-21T15:21:45+01:00
Liczebność drapieżników ma wpływ na liczebność ofiar i odwrotnie. Jest np lwy i on na coś polują to wtedy zginie zbyt wiele osobników z populacji ofiary i dojdzie do jej wyniszczenia. Tym samym spadnie liczebność populacji drapieżcy, ponieważ nie będzie miał się czym odżywiać.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:21:53+01:00
Tak drapieżniki mają wpływ na liczebnośc w populacji ,np gepard który atakuje antylopy zmniejszając liczbę samic co wpływa na rozrodczość
2 kukułki które podrzucają swoje jaja innym drapieżcą ktorzy je zabijają po urodzeniu bo uważaja je za intruzów i wrogów to też wpływa na rozrodczość we populacji
1 1 1