Odpowiedzi

2010-02-21T14:59:45+01:00
A) Spotkałem kolegę. - kolegę, rzeczownik w bierniku
b) Rozmawialiśmy o meczu. - o meczu, wyrażenie przyimkowe (przyimek + rzeczownik w miejscowniku
c) Wybieram się do ciebie. - do ciebie, wyrażenie przyimkowe (przyimek + zaimek rzeczowny w dopełniaczu)
d) Wiódł ślepy kulawego. - kulawego, rzeczownik w dopełniaczu
e) Lubię pływać. - pływać, czasownik (bezokolicznik)
f) Chcę skakać wysoko. - wysoko, przysłówek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:00:33+01:00
A) kolegę . rzeczownik w bierniku
b) o meczu. rzeczownik w miejscowniku
c) do Ciebie. rzeczownik w dopełniaczu
d) kulawego . rzeczownik dopełniaczu
e) pływać . czasownik
f) wysoko . przysłówek

Liczę na naj ! ;**
PZDR ;]
1 1 1