Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:05:25+01:00
1)klasa,ogród,Liceum im.Samuela Lindego,Warszawa,Krakowskie Przedmieście,Plac Zamkowy,Plac Saski,Ogród Saski.
2)Akcja rozgrywa się w ciągu roku szkolnego 1960/1961r.
3)Ciamciara,Pędzel,Zasępa,Słaby,Profesor Misiak.
4)jest to bohater główny,profesor Tymoteusz Misiak, nauczyciel historii.Swoje przezwisko zawdzięcza temu, że przestrzegał uczniów przed losem Alcybiadesa, ateńskiego przywódcy.est już starszy, ma sześćdziesiąt dwa lata, zupełnie łysy. Jego obwisłe ramiona i przygarbione plecy powodują, że wydaje się jeszcze niższy niż jest. Nosi grube okulary i wiecznie wygniecione ubranie, bo nie przywiązuje wagi do wyglądu. Jest spokojny, łagodny. Nigdy nie podnosi głosu. Jest nauczycielem sprawiedliwym, choć wymagającym, łagodnym, cierpliwym i wyrozumiałym, jego lekcje są ciekawie prowadzone.
2 5 2
2010-02-21T15:06:25+01:00
1) szkoła
2) rok szkolny
4) jest to nauczyciel od historii. Lekko Ślepy.
2010-02-21T15:07:45+01:00
1) głownie na szklonych korytarzach
2)1960/1961 r.
3) uczniowie i nauczyciel z jednej z warszawskich szkół
4)Szczupły dosyć wyłysiały męzczyzna o aksamitnych oczach.Był wysoki.Siebie uważał za Alcybiadesa.