Odpowiedzi

2010-02-21T14:59:24+01:00
Stały - lód
ciekły - opady deszczu
gazowy - para wodna.
Nie wiem czy o to chodzi, ale ma nadzieję, że tak.:)
1 5 1
2010-02-21T15:03:19+01:00
Jeżeli chodzi ci o to o czym ja myśle to :
ze stałego na ciekły - topnienie
z ciekłego na stały - krzepnięcie
z ciekły na gazowy -parowanie
z gazowego na ciekły - skraplanie
z gazowego na ciało stałe - sublimacja
z ciała stałego na gazowy - resublimacja
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:16:39+01:00
-stalym:lodowce, lądolody, wiecza zmarzlina, góry lodowe, w postaci szronu śniegu, szadzi
-ciekłym:oceany , wody śródlądowe, morza , w postaci deszczu, rosy
-gazowym: para wodna w porietrzu , skrapla sie w deszcz
1 5 1