Odpowiedzi

2010-02-21T15:08:55+01:00
- książka spoczywa na stole, bo siłę ciężkości zrównoważyła siła sprężystości podłoża. Gdy książkę weźmiesz do ręki, wówczas zrównoważysz ciężar siłą napięcia (sprężystości ) mięśni.

tylko tyle.. niestety, mam nadzieje,ze Ci sie przyda :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T15:09:52+01:00
Jezeli mnie pamięć nie myli to I zasada Dynamiki Newtona brzmi: Jeżeli na ciało nie działają żadne siły, bądź siły równoważą się to ciało nie porusza się, lub porusza się ruchem jednostajnym prostoliniowym.

Więc można wymieniać bez końca:

Ksiązka lezaca na stole nie porusza sie bo nie dzialamy na nia zadna silą
itp. itd.

wystarczy wymyslic kilka przedmiotów zycze powodzenia ;)