Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:05:37+01:00
1.Strona z pomysłami na życie.
Ciekawymi poradami do stylu życia.

Widziałem już strony z poradami, ale nie życiowymi.

2. Strona z twoją własną książką (lub przeróbka znanej książki).

3.O tym co najbardziej lubisz.
np:
-Piłka nożna
-Historia
-Zwierzęta
-itp.
1 5 1
2010-02-21T15:08:29+01:00
Proponuje strony na których ludzie mogą się wyżalić, podzielić problemami :)
jeśli wolisz coś innego to np :
strona dzięki której będzie można jednym kliknięciem pomóc innym :)
lub:
strona z pomysłami na sesje fotograficzne :) sama niedawno szukałam i musze przyznać ze nie ma nic specjalnego :)
jest ich strasznie mało i żadnych konkretów :)
albo np:
strona gdzie można wymieniać sie rzeczami.. nie za pieniądze tylko tak rzecz za rzecz :)
______
jak jeszcze cos przyjdzie mi do głowy to napisze :*
1 1 1
2010-02-21T15:08:53+01:00
Nie wiem może coś pt. Ciuchy rapera czy cos w tym stylu!;)
2 1 2