Odpowiedzi

2010-02-21T15:18:49+01:00
V=ABC
V=50cm x 30cm x 20cm
a)
V=151000cm3 /:2
1/2V=75500cm3
Zamieniamy na dm3
75500cm3:1000=75,5dm3 = 75,5l.
Odp. Woda w akwarium waży 75,5l
b)
h=30cm
1/2h=15cm = 75,5l
15cm -> 75,5l liczymy ile cm. to 1l
15cm -> 75,5l /:75,5
~0,20cm -> 1l /*3
0,6cm -> 3l
Odp. Woda podniesie się o około 0,6cm
c)h=30cm
3/4h=22,5cm
2/4h=15cm=75,5l
h=75,5*2=151l
151l*1/4=37,75
Odp: Należy dolać 37,75l
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:33:54+01:00
A)
V=151000cm3 /:2
1/2V=75500cm3
Zamieniamy na dm3
75500cm3:1000=75,5dm3 = 75,5l.
Odp. Woda w akwarium waży 75,5l
b)
h=30cm
1/2h=15cm = 75,5l
15cm -> 75,5l liczymy ile cm. to 1l
15cm -> 75,5l /:75,5
~0,20cm -> 1l /*3
0,6cm -> 3l
Odp. Woda podniesie się o około 0,6cm
c)h=30cm
3/4h=22,5cm
2/4h=15cm=75,5l
h=75,5*2=151l
151l*1/4=37,75
Odp: Należy dolać 37,75l
1 1 1