Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:12:56+01:00
A). -y(x-1) + (2xy-y) - x(y+1)=-xy+y+2xy-y-xy-x=-x
b). (-3x³y² + 5x²y² - 2xy²) ÷ xy²=-3x²+5x-2
c). (x-2y) + (4x+2-3y) -(-5y-2+5x) =x-2y+4x+2-3y+5y+2-5x=4

proszę:)
2010-02-21T15:25:57+01:00
A) -y(x-1)+(2xy-y)-x(y+1)=-xy+y+2xy-y-xy-x=-x
b) (-3x³y²+5x²y²-2xy²)/(xy²)=(-3x³y²)/(xy²)+(5x²y²)/(xy²)+
+(-2xy²)/(xy²)=-3x²+5x-2
c) (x-2y)+(4x+2-3y)-(-5y-2+5x)=x-2y+4x+2-3y+5y+2-5x=4