Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T16:21:04+02:00
Tak przyjaźń jest ważniejsza od pieniędzy ponieważ pieniądzom nic nie powiesz swoich tajemnic ani nie porozmawiasz a z przyjacielem zawsze wszystko mozesz mu powiedziec a pieniadze sa a pózniej ich niema a przyjaciel bedzie a wsumnie przyjeciela poznaje sie w biedzie
2009-10-15T17:11:50+02:00
Oczywiscie ze przyjazn jest wazniejsza niz pieniadze bo z pieniedzmi nie pogadasz nie wyjawisz swoich sekretow nie doradza ci a przyjaciel to zrobi