Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T15:12:42+01:00
Chcieli często w połuczający sposób opowiadać je dziecią ,... czasem zastraszać
...
, żeby mieć o czym mówić
Często wymyślali je ludzie starsi - zawiwerały one prawdę i coś zmyślonego
Wymyślali je zależnie od okoliczności
Tłumaczyli też tym różne zjawiska
1 5 1
2010-02-21T15:12:53+01:00
By wytłumaczyć sobie jakieś zjawisko, którego nie rozumieli.
1 2 1