Ułóż wierszyk zawierający dwa wyrazy o różnym znaczeniu i pisowni,ale tej samej wymowie np.szef-szew,pod,pot

Tu macie przykład:
Szybko rankiem się już rusz,
By do sklepu pójść tuż,tuż,
Żeby kupić bukiet róż,
Ale także do rzęs tusz.

Proszę o jak najszybszą odpowiedź! Odwdzięczę się naj!!
Na dzisiaj tylko nie z netu plis;D!!

Czekam na szybkie odpowiedzi;)

2

Odpowiedzi

2010-02-21T15:16:50+01:00
Pod stolikiem
za śmietnikiem
szuka Kasia
szuka Asia
lecz kotka znależć nie mogą
kotek leży tam ze złamaną nogą
mysle, ze ci pomogłam jak by co to pisz ;)
pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:20:30+01:00
Szybko się rusz
do szkołu tuż, tuż
książki spakuj buty weź
nie zapomnij do sklepu wleź

4 1 4