Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:18:31+01:00
Dawno , dawno temu żyła sobie pewna myszka która
bardzo lubiła jeść .
Jadła strasznie dużo jedzenia , mama ostrzegała ją
że będzie ją bolał brzuszek ale , ona nie posluchała
i zjadła sama cały czekoladowy tort który mama
upiekła na jej urodziny .
Wieczorem myszke zaczoł strasznie boleć ,
brzuch mama podała jej kropelki na ból
i przestało boleć .
Co z teej opowieści wynika ?
Nie wolno jeść tyle jedzenia !
2 3 2
2010-02-21T15:22:15+01:00
Ola poprosila pawla o cukierka pawel jej nie dal nastepnego dnia ola miala cukierki wiec pawel sie spytal czy moze ,a ola powiedziala ze nie bo jej tez nie dal. Moral:dziel sie z innymi a jak nie bedziesz sie dzielil oni nie podziela sie z toba
2 5 2